Maalesef Slobodu için üzgünüm, barlara çarptık. Vítkovice Liberec ile düştü

01/06/2018

"Ben bağımsız izleyicinin gözleri Oranı olsaydı, bu sezon en iyi maçlarından biri olduğunu söylerdim," yardımcı antrenörü Vitkovice Jakub Petr söyledi.

"Koçun bakış açısından, her iki tarafa da karar verdi. Onların oyuncular hızlı bir yönelim gösterdi Liberec dorážkách sonra iki gol attı ve biz bu dorážky kapağı yoktu. Biz kazanma yolları üzerine inşa etmek istedim, ama ne yazık ki, "Peter, Vítkovice üç önceki düellolar kazanan söyledi. Ev

" Biz çok iyi maç gitti biz diskte güçlüydü biz beğenme forčekovali . Evin ikinci bölümünde ekledik ve baskı altındayız.Ama biz biraz şans ve büyük Schwarz ile sona erdi, "Liberec koçu Filip Pešán dedi.

" Bize şans yardımcı oldu. Açılış oturumunun sonunda iktidar oyununu oynadığında maç skorunu açan Liberec defans Radim Šimek'e, itfaiyecilerin üçüncü üçün sonlarına doğru püskürdüler. Aslında, üçüncü amaç bile misafirlere sayısal bir avantaj sağladı - hem güç oyunlarını kullandılar.

"Bu karar buydu. İki güç oyunu iki hedef verdiler, sayısız avantajımız vardı, ama hiç kullanmadık.Özellikle sonunda - biz çubukları alıştırma, biz başka şansı vardı, ama ne yazık ki, "savunma oyuncusu Vitkovice Karol Sloboda, ev tek bir hedefe yazarı pişman oldu. "Ben geyik(Petra Kolouch) dan hepsi var, uzaya sizi sürdü ı kapalı gözlerimi ve ateş - Ben şanslıydım,". Anlatıldığı

Aynı pozisyon ateş itibaren Vítkovice kaleci olmadan oynadığı zaman Sloboda da bitirmek. "Daha iyi vurmalıydım, daha çok sopayı tutmalıydım. Ortaya koydum, benim hatam, "dedi Vítkovice.

"Fakat iyi bir oyun oynadık, iyi bir şekilde kaydık. Konuklarımızın bizi aşacağını sanmıyorum. Fakat Liberec'in inandığı belliydi.Onlar nerede olduklarını, doğru olan diski üzerinde iyiydi "Sloboda dedi Liberec lider Extraliga olarak Ostrava geldi.

" Bu gerçekten zor bir yorumu oldu "kim Chomutov geldikten sonra Marek Hovorka, şikayet İlk kez Vítkovice formasına katıldı. Ve Romana Szturce hastalandığında ilk oluşuma girdi. "Harika hissettim, uzun bir süre sonra bir tat ile oynadım. Sadece kaybettiğimiz bir utanç. "

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started