Hokey Buz Hokeyi Şampiyonu Hugo Olomouc'a geldi

01/06/2018

"Sadece gol attığım için çok iyi oynadım mı? Bu bir şey ifade etmiyor, benim performansı çok iyi olmadığını düşünüyorum, ama ana şey kazandık o "diye olumlu izlenimlerle 37letý gazisi fikirde olduğunu.

Nerede sırf hedefi! Sea puck'taki oyun ve kesinlik hakkındaki genel bilgileri eksikti. Övgü, maçtan sonra gazeteciler tarafından duyulmadı. "Paul başkalarının performansını yükseltir defansif ayağı vardır. Oyuncunun Çok önemli, "asistan Olomouc ve iki kez dünya şampiyonu Jan Tomajko söyledi

İleri Jakub Herman, zaten kazanan kulüpleri 3 dakika yazarı ekledi:". Bilmemek ne zaman rapora o oyuncu döner.Süper tesadüftü ve performans. "

25 tur 14 oynadı ve en iyi duygu buz tatilinde 10 puan (3 + 7) toplanan, ancak görülmemiştir Belki Skrbek.

"Bir buçuk ayda bir iki maç oynadım, çok fazla değil. Bir tahminde bulunmadım, bir uygulama maçı. Belki daha içine almak, "egzersiz nihayet nenatékalo vardır ve pauzírovat re vermedi sonra yaramaz diz görmek istiyor.

"Bunun bir diz olduğunu nereden biliyorsun? Hasar konuşulmuyor, "diye kaşlarını çattı.Ve şimdi seni incitmiyor mu? "Kendimi iyi hissediyorum, biz kazandık." Diz tekrar akar tehdit yoktur? "Sanırım doktoru görmeye ne olurdu bilmiyorum."

Litvinov'un kendi hedef ellerini kırdı

Skunk, manchafta'nın performansını onun katkılarından daha fazla takdir etti. "İyi oynadığımız bir takım olarak, ikinci üçüncü değil, üçüncü olarak tekrar oynamaya başladık. Brano golü izin vermedi ve biz çok önemli bir maç kazandı? "Diye de kafa derisi şampiyon akşamdan kalma Aziz. "Geçen yılki saçma ile karşılaştırarak, orada serin, ama onlar kaliteli oyunculara sahip olduğunu görür. Etrafında döner. "

Kim bilir. Ne de danışman Hořava Litvínov. Onun krizi derinleşti.Zaten 13 maçta tam puan almış ve dibe sabitlenmiş durumda. Başka bir antrenör olan Radim Rulík, "Kısa olmak istiyorum," diye bir diğerini almaya başladı. "Olomouc birinci ve üçüncü üçüncü yaptığımız ikinci iyiydi, ama hedef geçmedik ve bu nedenle biz kazanma düşünemedim."

devletin durumun bir açıklaması daha Litvínov harabe iyi kanıtı bakmak zor 1: 0 maçı bozdu. Peter Kafka temizlemek zorunda kaleci Janus, yalnız sürücü, ancak pak havaya kaldırılır ve net Litvínov savunma oyuncusu Marek Baranek'i içine talihsiz pozisyon o şut. "Kötü şans hakkında konuşmayacağım. Böyle hedefler bile düşüyor. Bizim problemimiz sadece mesajlarımız vardı. Olomouc mükemmel savunulan "Belladonna söyledi.

" ikinci dönemde Litvinov'un basılı Konrad bize oldu.Karar buydu, "dedi. Litvínov'un dün geceye kadar yenildiği Olomouc takımında 1996 yılında oynayan Tomajko. "Hiç bilmiyorum," diye gülümsedi. İyi bir ruh hali, ekstra ligin beşinci takımında. Ve Cumartesi günü Třinec'de tutmak isteyecek.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started