Boynuz! Ve Bosák, Děčín için heyecanlı bir galibiyete çarptı. Fotosel kullanmaya karar verdi

01/06/2018

.

Paul Buda, nefes kesen oyun sonu başka unutulmaz kazanmak parçaladı Decin basketbol koçun ecstasy zevk "O, bitiş çizgisinde fotosel karar" Ev

Üçlü Prostejov boynuz çırpıcısıyla 68'e çevirir: Ben başarılı bir lider velesérie olarak mat atladı yüksek içinde Bosak üzerinde 67 takım arkadaşları NBL zaten 13 maçta şekilde uzatılır.

"Unreal dövmek!" Pavel Bosak geroj sırıttı. Yaramaz bir çocuğun altın eli! Dekoratif Armex bile onu facebook profilinde fotoğrafladı. "Yavaş yavaş ve böyle çekimler yapacağım, bu bir kez olur...kariyerimdeki üçüncü kez.Bu unutulmaz, "isyancı Spor Televizyon uysal yetiştirilen söyledi Nisan 2014'te

Son iki madde işareti Opava gömülü ve 2 dizi denilen playoff çeyrek benzer bir bölümünü gösterdi. 2.

"Şimdi bir ay boyunca yaralandım, sadece içine giriyorum. koç, iyice çekti bana güven verdi ve ben ödeyeceğim, "Bosák bireyselliği rahatlamış. "Hepsi sepetin altına girdi, ben sadece topu düşürdüm, hiçbir şey görmedim ve oraya düştü. Aynı zamanda, ben bütün maçı vuramazsın. "

Seç Bosak teşebbüs", zil çırpıcı" bir boynuz ile başarılı bir atış, bu Buda için mantıklı oldu. Paul, genellikle bu füzeleri sevdiğini biliyor.O kendim için sorumluluk almaya korkmayan, ben minisouboje gibi idman karar, "koç diyor.

cazibesi, varmak, o heyecanlı bitiş Yardımcısı Şampiyonu bulunuyor. Sonuçta, ev sahibi Šteffel'e sadece 0.8 saniye önce siren, birkaç kişinin muzaffer olduğunu düşünmeyen bir sepet verdi. Prosthejov'a 67:65 bir çift verildi. Yeterli değildi.

"Bosy serbest kaldı, mutlu bir şut attı, yapacak bir şey yok," dedi David Šteffel, tüm takımı sekizinci olarak düştü. Prostějovský koç Zbynek Choleva kez öğütlenen: "Bu kadar üzgün, zamanın yüzde 99 çalışan ve 0.8 saniye bitmeden bir çekim kaybetmek eğer bunun dışında berbat etmeyin...Ama"

oyunda Ziyaret Warriors sadece led 34 saniye! Ve 15 puana kadar kaybettiler.Yine de, sonuçta kurşunu masaya sağlamlaştırdılar. "Serimizin ardında inanılmaz bir mücadele ve çalışma ahlakı var. Açıklanamaz, yaşamalı, "diye bağırdı Bosák. O 6 puan yazdım, en - 19 - kaptan Houska, on üç Pomikálek eklendi

gerilim uçları sepet üzerine reklamını yapıyorsunuz.. "Bu heyecan verici anları seviyorum" diyor Coach Budín. Ekibi cumartesi günü Jindřichův Hradec'e gidecek.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started